Toliau naudodamiesi šią svetaine sutinkate su Privatumo politika taisyklėmis ir sąlygomis bei mūsų slapukų naudojimu.
Lavinamasis automobilis su priedaisLavinamasis automobilis su priedais
  • Išparduota
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"
      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"

      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"

      12,31 €
      su PVM
      Prekių pristatymo terminas – balandžio 2–4 d.
      Kiekis :
      Centriniame sandėlyje yra 54 Vienetai.
      • Saugus atsiskaitymasSaugus atsiskaitymas
      • Greitas pristatymasGreitas pristatymas
      • Prekių grąžinimasPrekių grąžinimas
      Aprašymas"16in1" stalo  žaidimų rinkinys

      "16 in 1" žaidimų rinkinys skirtas visiems nuo 3 metų. Puikus būdas kartu praleisti laisvalaikį. Kiekvienas ras kažką sau - 16 žaidimų ir daug jiems žaisti reikalingų priedų.

      1. Tarptautiniai šachmatai (International chess)

      • Paruoškite žaidimo lentą ir 16 baltų ir juodų figūrų: karalių, karalienę, du bokštus, du raitelius, du rikius ir aštuonis pėstininkųs, išdėliokite jas ant lentos pagal instrukcijas. Baltieji pėstininkai pradeda pirmieji.
        Žaidimo tikslas - pašalinti priešininko karalių. 


      2. Laiminga 26 (Happy 26)

      • Paruoškite žaidimo lentą ir figūrėles su skaičiais nuo 1 iki 12. Išdėliokite skaičius taip, kad vienoje eilutėje esančių skaičių suma būtų 26. Pradėkite nuo viršaus ir eikite pagal laikrodžio rodyklę.


      3. Žąsų šachmatai (Goose chess)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 4 figūrėles ir žaidimo kauliuką. Padėkite figūrėles šalia ugnikalnio, tada pakaitomis su kitais žaidėjais meskite kauliuką ir perkelkite figūrėles tiek, kiek rodo kauliukas. Jei stovite 8, 16, 26, 39, 53 pozicijoje - galite dar kartą mesti kauliuką. Jei patekote į 21 bloką, grįžkite į 18 poziciją. Stovėdami 31 pozicijoje grįžkite į 6 poziciją, iš 42 pozicijos grįžkite į 36, iš 52 pozicijos grįžkite į 45, o iš 58 pozicijos grįžkite į 54. Laimi pirmasis žaidėjas, pasiekęs 63 poziciją .


      4. Gyvatės ir kopėčios (Snakes and ladders)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 4 figūrėles ir žaidimo kauliuką. Padėkite figūrėles į bloką Nr. 1, tada meskite kauliuką ir perkelkite figūrėles tiek vietų, kiek rodo kauliukas. Jei sustosite prie bloko su kopėčiomis, užlipkite ant jo. Ant kopėčių galima tik užlipti, bet negalima jų nuimti. Jei kauliukų skaičius viršija prie tikslo likusių blokų skaičių, žaidėjai turi atsitraukti tiek, kiek jų liko daugiau. Žaidėjas pasiekia tikslą tik tada, kai skaičius ant kauliuko yra lygiai toks pat, kaip prie tikslo likusių blokų skaičius. Žaidimą laimi pirmasis tikslą pasiekęs žaidėjas.

      5. Šaškės (penkios iš eilės) (Checkers- five in a raw)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 5 baltas ir 5 juodas figūrėles. Išdėliokite jas ant lentos, kaip nurodyta instrukcijose. Kiekvienas žaidėjas gali judinti savo pėstininkus horizontaliai arba vertikaliai ir tiek žingsnių, kiek nori, bet negali keisti krypties pusiaukelėje. Žaidėjas laimi, kai arba užima visas priešininko figūrėles, arba jo priešininkas nebeturi kur trauktis.


      6. Arbūzų šachmatai (Watermelon chess)

      • Paruoškite žaidimo lentą ir 6 baltas bei 6 juodas figūrėles. Išdėliokite jas ant lentos, kaip nurodyta instrukcijose. Kiekvienas pėstininkas gali dalyvauti kito žaidėjo pėstininkų imobilizavime, apsupti priešo pėstininkai yra paimami į nelaisvę. Žaidėjas, kuris paima į nelaisvę keturias priešininko figūrėles, laimi žaidimą.


      7. Gyvūnai (Animals)

      • Paruoškite žaidimo lentą ir 16 figūrų su gyvūnais. Žaidėjai turi 8 gyvūnų figūrėles, pavyzdžiui: dramblys, liūtas, tigras, gepardas, vilkas, šuo, katė, pelė. Juos reikia padėti į atitinkamas vietas, kaip parodyta instrukcijoje. Stipresnis suvalgys silpnesnį. Gyvūnų stiprumas išdėstytas eilės tvarka nuo stipriausio iki silpnesnio. Dramblys> liūtas> tigras> gepardas> vilkas> šuo> katė> pelė> dramblys. Jei vieno žaidėjo gyvūnas patenka į priešininko urvą, tas žaidėjas laimi, žaidėjai negali judinti savo urvų. Žaidimas baigiasi, jei vienas žaidėjas suvalgo visus priešininko gyvūnėlius arba jei visi žaidėjo gyvūnėliai yra įkalinti ir negali judėti.


      8. Karo žaidimas (War game)

      • Paruoškite žaidimo lentą, vieną juodąjį pėstininką ir tris baltuosius pėstininkus. Žaidėjai pasirenka savo pėstininkų spalvą. Balti pėstininkai yra blokai, juodi - kariai. Išdėliokite figūrėles taip, kaip parodyta instrukcijoje. Juodųjų kariuomenė turi išeiti iš bunkerių (baltųjų), o bunkeriai turi apsupti juoduosius. Juodieji eina pirmi, gali judėti pirmyn, atgal, į priekį, į dešinę ir į kairę. Baltieji negali grįžti atgal. Baltieji laimi, kai apsupa juoduosius, o juodieji laimi, kai išeina iš rato.


      9. Devyni Moriso vyrai (Nine Morris men)

      • Paruoškite lentą 9 baltųjų ir 9 juodųjų figūrų žaidimui. Kiekvienas žaidėjas pasirenka pėstininkų spalvą. Abu žaidėjai atlieka po 1 ėjimą, jei žaidėjas atlieka tris ėjimus iš eilės (horizontaliai arba vertikaliai), jis gali paimti vieną iš priešininko figūrų, tačiau negali paimti figūrų, kurios jau yra trijų figūrų eilėje. Kai visos 9 šaškės yra ant lentos, žaidėjai gali jas perkelti į netoliese esančias kaladėles naudodami lentoje parodytą rodyklę. Kai žaidėjui lieka trys figūrėlės, jis gali jas perkelti į bet kurią lentos vietą, nepriklausomai nuo jų padėties. Žaidėjas pralaimi, kai jam lieka tik 2 figūros arba visos jo figūros negali judėti.


      10. Skraidantys šachmatai (Flying chess)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 16 figūrėlių (po 4 kiekvienos spalvos) ir žaidimo kauliukus. Kiekvienas žaidėjas pasirenka spalvą ir išdėlioja figūrėles atitinkamose lentos vietose. Žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas, o žaidėjai meta kauliukus pagal laikrodžio rodyklę. Pradeda tik tas žaidėjas, kuris surinko 6 taškus. Jei surinksite du 6 iš eilės, galėsite ant lentos padėti dar vieną figūrėlę arba perkelti jau esančią figūrėlę. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas pasiekia tikslą su visais pėstininkais.


      11. Dėžutės (Boxes)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 12 juodų ir 12 baltų figūrų. Kiekvienas žaidėjas pasirenka pėstininkų spalvą ir išdėsto juos taip, kaip nurodyta instrukcijoje. Žaidimo tikslas - pašalinti visas priešininko figūrėles. Jei jūsų pėstininkai yra šalia priešininko, o už priešininko yra tuščias laukas, galite peršokti per pėstininką ir taip pašalinti priešininko pėstininką.


      12. Pagauti tigrą (Catch the tiger)

      • Paruoškite žaidimo lentą, 16 juodų ir 1 baltą pėstininką. Kiekvienas pasirenka spalvą. Balta spalva skirta tigrui, juoda - šunims. Tigras turi suėsti šunis, kad išeitų iš apsupties, šunys turi apsupti tigrą. Baltųjų komanda laimi, kai iškrenta visi juodieji arba kai lieka tik 1 juodas. Juodųjų komanda laimi, kai visi baltieji yra įkalinti, negali judėti ar pašalinti juodųjų.


      13. Penki iš eilės (Five in a raw)

      • Paruoškite lentą žaidimui kaip tarptautiniams šachmatams - 20 baltųjų ir 20 juodųjų figūrų. Kiekvienas žaidėjas pasirenka pėstininko spalvą, po 1 ėjimą žaidėjui. Laimi tas žaidėjas, kuris atlieka penkis figūrų ėjimus iš eilės bet kuria kryptimi.


      14. Apskaičiuoti 24 (Calc 24)

      • Paruoškite kortelių rinkinį. Išimkite juokelius ir ant stalo padėkite likusias 52 kortas. Žaidėjai paima po 4 kortas iš rinkinio. Laimi tas, kuris bet kuriuo skaičiavimu gauna rezultatą 24 (J reiškia 11, Q 12, K 13, A1).


      15. Žvejys katinas (The fisherman cat)

      • Pasiruoškite pokerio rinkinį. Išdalykite kortas žaidėjams. Žaidėjai sužaidžia rankas ir išdėlioja kortas eilės tvarka. Jei kuri nors iš žaidėjo kortų yra tokia pati kaip eilėje parodyta korta, jis gali ją pasiimti. Žaidimą laimi tas, kuris surenka visas kortas arba kuris surenka daugiausia kortų.


      16. Tiltas (Bridge)

      • Paruoškite pokerio rinkinį, išimkite juokelius ir ant stalo palikite 52 kortas. Išdalykite kortas žaidėjams taip, kad kiekvienas jų turėtų po 13 kortų. Vienas žaidėjas pirmasis parodo kortą, kurios spalva bus šio raundo spalva. Tada kiti žaidėjai parodo tokios pat spalvos kortą, kokią parodė pirmasis žaidėjas. Raundą laimi žaidėjas, kurio kortų skaičius yra didžiausias. Jei neturite pirmojo žaidėjo spalvos kortos, parodykite kitą, tačiau ši korta bus laikoma silpniausia. Kortų tvarka: A> K> Q> J> 10> 9> 8> 7> 6> 5> 4> 3> 2. Komanda, laimėjusi raundą, veda kitą raundą. Žaidimas baigiasi po 13 raundų.
      Dydis
      • žaidimo lentos maždaug 25 cm x 25 cm,
      • pagrindas apie 26, 5 cm x 25 cm,
      • pakuotė maždaug 27, 5 cm x 27, 5 cm x 5, 5 cm.
      Įranga
      • plastikinis lentų stovas,
      • penkios dvipusės lentos,
      • pėstininkų lipdukai,
      • 50 geltonų pėstininkų,
      • 40 baltųjų pėstininkų,
      • 40 juodųjų pėstininkų,
      • kauliukai,
      • pokerio kortos,
      • instrukcijos.
      Ramiz
      ZGR.5777-42
      5903864954104
      54 Prekės

      Stalo žaidimų rinkinys "16in1"

      12,31 €
      su PVM
      Prekių pristatymo terminas – balandžio 2–4 d.